ביטוח תאונות אישיות


ביטוח תאונות אישיות

הגן על עצמך ועל המשפחה שלך עם ביטוח תאונות אישיות

האם חשבתם כיצד אתם ובני משפחתכם תסתדרו מבחינה כלכלית, אם חס ושלום, תפקוד אתכם תאונה, או גרוע מכך, תאבדו את היכולת להשתכר לצמיתות?. למרבה הצער, לא רק שאין ביכולתנו לחזות תאונות בחיים, כי אם לרוב, אנו שבויים בהנחה שלנו זה לא יקרה. אך הסטטיסטיקה מוכיחה אחרת, מילוני אנשים, בכל מקום על גבי הגלובוס, נפגעים מתאונות: אם זה בבית, בעבודה, בעת נופש, במהלך פעילות אתגרית או ספורטיבית. זה קורה מדי יום, מדי שעה. עם ביטוח תאונות אישיות של ביג גיא סוכנות לביטוח תוכלו לקבל סיוע כספי יקר ערך, בדיוק במצבים קשים ובלתי צפויים אלו, ותוכלו להיות בטוחים שיש מי שדואג לכיסוי ביטוחי מקיף, במקרה של פגיעות ומחלות הנגרמות בעקבות תאונות ומצבים מסכני חיים.

כל היתרונות תחת קורת גג אחת
פוליסת ביטוח תאונות אישיות עם ביג גיא סוכנות לביטוח מקנה לכם כמה יתרונות ברורים:

• ראש שקט – פוליסת ביטוח תאונות אישיות מעניקה לכם גב כלכלי, ביטחון וראש שקט, במקרים של תאונות ומצבים מסכני חיים שעשויים לשמוט את הקרקע הכלכלית היציבה שהתרגלתם אליה עד לקרות התאונה.
• כיסוי מקיף – הכיסוי הינו מקיף ומכסה מבוטחים עד גיל 80 וילדים עד גיל 25. יתרה מכך, הוא אינו פוגע באף אחת מן הזכויות האחרות המגיעות למבוטח, על פי חוק, והוא חל בין אם התאונה התרחשה בארץ ובין אם היא התרחשה בחו"ל.
כיסוי ביטוחי מתחדש - הכיסוי תקף לתאונה אחת או יותר אשר התרחשו בשנת הביטוח. ובתום שנת הביטוח, תתחדש הפוליסה באופן אוטומאטי.
• פרמיה קבועה – תשלומי הפרמיה הינם קבועים אך צמודים למדד, ואינם משתנים בתקופת הביטוח.
יש לכם עם מי לדבר – הסוכנים שלנו בביג גיא סוכנות לביטוח, מלווים כל לקוח ולקוח באופן אישי, ומחויבים להשגת מקסימום פיצוי במקרה של תאונות אישיות!!!
• גמישות – מעבר לכיסוי הבסיס, פוליסת ביטוח תאונות אישיות היא גמישה, ניתן להוסיף או להוריד סעיפי כיסוי, בהתאם לדרישות ולצרכיו הייחודיים של הלקוח.

כאשר אתם בוחרים לרכוש ביטוח תאונות אישיות דרך ביג גיא סוכנות לביטוח, אתם נהנים מכיסוי ביטוחי של חברות הביטוח הגדולות והיציבות ביותר בישראל, ביניהן: חברת מגדל וחברת הביטוח כלל.

ביטוח תאונות אישיות - עיקרי הכיסוי הביטוחי:

• נכות עקב תאונה – פיצוי כספי במקרה של נכות חלקית, מלאה או תמידית.
• מוות מתאונה – פיצוי כספי מלא במקרה של תאונה אשר גרמה למוות.
• כוויות עקב תאונה – המבוטח יקבל פיצוי כספי במקרה של כוויות עקב תאונה.
• שברים – אם עקב התאונה סובל המבוטח משברים, 90 יום לאחר קרות התאונה, ייהנה המבוטח מפיצוי כספי.
• מצב סיעודי – המבוטח יקבל פיצוי כספי במידה ועקב התאונה מצבו יוגדר סיעודי. (עד 90 יום תקופת המתנה).
• אשפוז – פיצוי כספי במקרה של אשפוז עקב תאונה. הכיסוי מחושב לפי ימי אשפוז רצופים, עד 26 שבועות. (התשלום יגיע למבוטח בתום3 ימי המתנה).
• הוצאות נלוות – הכיסוי הביטוחי של ביטוח תאונות אישיות כולל בין היתר גם: שירותי פינוי של אמבולנס, שירותים של אחות פרטית, שהייה של אחד מקרובי משפחה (מדרגה ראשונה) במהלך האשפוז או שהייה בבית מלון, פיזיותרפיה, שירותי רפואה משלימה וכן כיסוי ייעודי לילידים הכולל: מענק חד פעמי עקב היעדרות, טיפול נפשי עקב מות בן משפחה ואפילו החזר על הוצאות עבור מורה פרטי, במקרה של אשפוז בן 10 ימים או יותר




הקודםלרשימה המלאההבא

מעל 16 שנות נסיון לשירותך:



פתור את התרגיל - שלוש ועוד חמש שווה ל: (הזן ספרות בלבד)



לצפיה בתעריפי שירותים בתשלום
אתר נגיש